Man ana??

My photo
Semaikan ISLAM di HATI, Tanamkan IMAN nan SUCI, Bajai Taqwa setia hari, Berbuahla BAHAGIA HAKIKI.

Thursday, May 14, 2009

HAK MILIK TER PERLIHARA.. ??


Hehehe. Disini sy nak kongsi sedikit benda yang tak berapa untuk dikongsikn..Kenapa diberi tajuk hak milik terpelihara??.

SECOND LAPTOP YANG DISAYANGI (THE FIRST LAPTOP BREAKDOWN..:-(..)

teka Laptop jenama ape???hihiih


Sy tak boleh hidup tanpa laptop..kalau laptop ada depan mata ada saja yang hendak di buat…wat video la..adobe gambar la..tgk gambar la..menaip dan sewaktu dengan nya..Cakap pasal video..sy ada wat video semperna hari ibu..ana send la video tue kat akak ana suruh tunjuk kat ibu sy (semperna hari lahir ayah sy juga).Sy suruh akak tunjuk video tue before hari ibu. Malam hari ibu tue akak sy tunjuk(syukran kak)..dalam kul 11 lebih la….ayah sy telefon..sya pun angkat telefon..dengar suara macho ayahanda tercinta..(hehehe)..macam biasa beri salam, Tanya kabar dan sewaktu dengan nya..Ayah sy ucapkan terima kasih for video tue..(“sama-sama abah,ana jawab..mane ma, nak cakap ngan ma.,.sambung sy(nak jadi orang pertama wish)..”ma kat toilet..nangis..”ayah ana jawab..ha! nangis kenape?(hati risau).ana tanya...”tgk video tue la”..ayah ana jwb…hati ana mula sebak..takpe hati ana konkrit(hehehe)..dan seterusnya……the end…sewaktu ana buat video tue pun hati ana kalah juga..menangis hehehe….itu la wujud nye wireless antara hati ibu dan anak.


Sy rasa sy giler kat komputer sebab dari dalam perut ibu lagi sy dah didedahkan dengan computer kot..sy rasa kawan-kawan dan sahabat pun juga didedahkan dengan gelombang teknologi..semasa doctor nak “scan” kondisi sy dalam uterus kan guna computer..gelombang scan secara tidak langsung menyerap kedalam kulit ibu, mengharungi saraf-saraf..dan terbias pada sy..hehehe(tue la kot reason nya)…jgn percaya..baca boleh..

EXTERNEL HARD DISK PERTAMA DALAM HIDUP


Hadiah dari parents sy yang tercinta (love you so much)…tak tahu semperna ape,..(hehehe)..yang tahu dapat aje. Itu la jadi anak nak meminta aje kerja nya,..(tak semua orang..sy sahaja kot). Hard disk nie banyak kegunaan nya..tp sekarang bila sy tanya aje kawan2 n sahabat2 ape yang disimpan dalam hard disk tue..jawapan nya “Movie”..hehhe jgn marah siapa yang makan cili terasa pedas nya..sy ada juga simpan movie.(hehehe nak kata orang)..Senang selain menjadi backup ia macam portable things kita boleh bawa mana aje..(kecil,ringkas dan padat)..dalam itu ada semua benda yang penting..ia juga meringankan hard disk laptop yang telah banyak menampung berjuta-juta assignment,kertas kerja, projek..dan sewaktu dengan nya (macam nak promote plak)..


Ok akhir kata “SAYANGILAH DIRI ANDA..JAGA DIRI DAN IMAN”…..hehehe (";)

0 comments:

GN..(";)

 

My Soul Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template