Man ana??

My photo
Semaikan ISLAM di HATI, Tanamkan IMAN nan SUCI, Bajai Taqwa setia hari, Berbuahla BAHAGIA HAKIKI.

Wednesday, June 17, 2009

Salam Ta'aruf Salam Ukhwah Salam Perjuanagn


Kenalan yang tidak pernah bersemuka menemani ketika waktu cuti..syukran jazilan sahabat-sahabat sekalian…walaupun berkenalan dengan hujung jari sahaja..hehhehe…semoga ukhwah fillah yang terbina akan berkekalan..dan insyaALLAh satu hari ALLAH akan pertemukan kita semua dalam rahmatNya……senarai dalam gambar tue adalah sahabat-sahabat yang kenal melalui internet ada dari grape nasyid, dan daripada blog-blog mereka yang mantap..dan ade juga dari ym..yang menemani ketika diri ku dikunjungi rasa kebosanan sewaktu bercuti dan menunngu untuk memasuki sem 3….syukran jazilan ye sahabat-sahabat sekalian….


Sewaktu cuti computer la menjadi teman ku…pagi, tengahhari mahupun malam,,,,tak kira klu boring computer la tempat ku lepaskan keboringan itu..tak lama lagi sem 3 akan ku redahi dengan azam baru..FSKM WAIT FOR ME!!….I’LL COME BACK WITH NEW AIM..…..insyaALLAH dapat jumpa ngan sahabat-sahabat yang dirindui….bumi uitm fuh!!...penuh dengan cabaran…duniawi sume tue…hehehehe..^-..

Ok akhir kata dari saya ..
“Sukarnya mencari kemanisan dalam perjuangan kerana kemanisan itu akan terasa apabila pengorbanan disulami dengan ukhwah keranaNYA. Niainya nikmat ukhwah…ukhwahlah pengikat segalanya. Tapi, mengapa apabila ukhwah sudah bertaut, perpisahan dating bagaikan kilat menghancur impian yang didamba. Tapi, siapa tahu, mungkin itulah yang menguatkan lagi ukhwah yang telah terbina. Mungkin itulah wasilah untuk kita buktikan bahwa jambatan hati kita tidak akan roboh & akan teguh selamanya..insyaALLAh….”

Doakan saya yek...kita doa kejayaan kita bersama...insyaALLAH...(";)..
assif jiddan jika ada terkasar bahasa....:-(

4 comments:

MalopeTrifida on June 18, 2009 at 9:25 AM said...

olo2...name akk ranking pling ats...uwaaaaa terharunye....hehe...btw syukran dik...nice 2 noe u..even juz tru da ym....ukhwah fillah..=)

slaveofALLAH on June 18, 2009 at 12:54 PM said...

hehehehe...afwan kak...nice to now u too..

Anonymous said...

Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

slaveofALLAH on March 20, 2010 at 1:41 AM said...

welcome anonymous...

GN..(";)

 

My Soul Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template