Man ana??

My photo
Semaikan ISLAM di HATI, Tanamkan IMAN nan SUCI, Bajai Taqwa setia hari, Berbuahla BAHAGIA HAKIKI.

Tuesday, June 16, 2009

HARI yang sama ORANG yang sama


Siapa yang paling kamu sayang...
  1. Eeee.....soalan kbkk tue k.fida..,,huhuuhuhuh...Alhamdulillah masih lagi my luvly parents...abah yang macho dan ma yang comei..hehehhe..walaupun garang...tp berjaya mendidik anak-anak mereka yang degil..especialy ME...^^ dengan seimbangnya....LUV UUUUUUUUUUUUUU...........
Ape impian hidup kamu...
  • menjadi org yang berguna...tp bukan sekadar berguna aje..orang yang boleh megubah sesuatu kearah yang sepatut nya..insyaALLAH...yang penting semua impian saya dengan niat kerana ALLAH...MATI DIJALAN ALLAH MATLAMAT TERTINGGI
Suka Tak dapat AWARD nie...
  • Ya ALLAh kak...kalau akak ade depan saya...saya dah bagi BIG HUGE taw....hehehehe...dah comei award tue...ade budak kecik ag....nanti saya wat award letak gambar akak...SPECIAL FOR U K.FIDA,,,heehee..(tp gambar akak pun saya takde..hhee)
the end.....-^

0 comments:

GN..(";)

 

My Soul Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template