Man ana??

My photo
Semaikan ISLAM di HATI, Tanamkan IMAN nan SUCI, Bajai Taqwa setia hari, Berbuahla BAHAGIA HAKIKI.

Thursday, June 11, 2009

Kene Tag..hehehe my first tag


Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

Hehehe...first time kene tag..syukran jazilan YANI.mula-mula saya tak taw nak wat ape...pernah sy buka blog org then bace tag diorg...erm takpaham ape permulaan nye sebenarnya....heheheh...then hari saya dapat tag dari habibi ukht (yani)...syukran jazilan yani...kebetulan kenalan ym ade...saya tanya die...(syukran ya ukht jameelah-mas)..buta it sy nie.....ok let we go to answer the first tag...uhhuhhu

1-Copy this award and place it at your blog







2-Give 5 interesting facts about the giver..

  1. Mempunyai kekasih di kolej (yukito nama nya)---seekor kucing

  2. Berspekmata warna jiwang (pink).....heheh jgn marh yani...joking...warna pink melambang kan mempunyai hati yang lembut,sensitif,mudah bersimpati dan sewaktu dengan nya...

  3. Seorang JPK di kolej Mawar....komitmen dengan tugasannya....

  4. Nampak garang diluaran.....(sebelum mimi kenal yani...mimi ingat yani nie garang)..hehehe sory...tp sebenarnya lain...wan to knw make urself close with her..

  5. seorang blogger yang mantop...

3-give 10 things about yourself

  1. anak bongsu daripada 4 siblings

  2. suka lasak dari kecik...ye ke???bayang kan ayah belikan kereta kawalan jauh..then tak sampai seminggu...kereta tue telah dioperate oleh dokter tak bersijil..hehehe saya la tue..tp saya berjaya pasang balik then kereta tue berfungsi seperti biasa...ihihihihi

  3. seorang yang pemalu....hehehe.....betui ke sahabat-sahabatku dan kenalan2 ku...dan seorang yang suka ketawa..hehhehehe....tak taw ikut sape..ayah kot...tapi ayah saya ketawa die cool...tp saya bukan cool dah beku dah kot....huhuhuh

  4. specky.....

  5. PURPLE my favourite color....

  6. the bad things inside me......ermmm...keras kepala..panas baran..i'll try to minimize or terminate it...semoga keluarga, sahabat-sahabat, kawan2 dan kenalan saya dapat membantu saya....

  7. Hamba yang hina dan keji disisi PENCIPTAnya...ISLAM is the BEST WAy for my LIFE..make urself as a TRUE MUSLIM mimie....insyaALLAH...

  8. Sukakan komputer dan sewaktu dengan nya....amik course pun SAINS COMPUTER(MULTIMEDIA)...Belajar di bumi uitm....

  9. Rindukan sahabat-sahabat, kawan2,rakan-rakan dan kenalan terdahulu (sekolah rendah,menengah, ILP,metrik....) dan sekarang bercuti rindukan sahabat di UITM..i miss u ALL

  10. Suka pakai masak aje....janji boleh makan..huhuhuh

4-Give this award to 4 bloggers lain

  1. Hafsah yang sentiasa di ingati...(";)
  2. ukht jameela..masturah
  3. Kak Fida..
  4. Adik ain..

0 comments:

GN..(";)

 

My Soul Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template